۲ پاسخ

نه فقط بخیه هارو نگاه میکنه
من رفته بودم دستای دکتر رو گرفته بودم میگفتم معاینه نکن😂گف فقط با دستم نگاه میکنم معاینه نداریم مگر خونریزی شدید

نه همینطوری نگاه میکنن معاینه نیست دیگه

سوال های مرتبط