آره عالیه
روزی دو سه تا دونه
عالیه ولی مراقب باش قند داره
میتونی شیر و خرما و بادوم یا گردو رو میکس کنی موز هم بهش اضافه کنی
خرما گردو دارچین مخلوط کن خیلی خوشمزهتر و مقویتر هم میشه
۲ ۳ تا بخور
یه دستور گذاشتم تو تاپیکام اونو درست کن بخور حرف ندارع
آره خیلی خوبه روزی ۲؛۳تا فکر کنم کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.