۱۲ پاسخ

دکتر با توجه به جواب آزمایشا ویتامین میده
من کلا یه مولتی ویتامین بهم داد ( البته بجز d3 قرص فروفروت)
مولتی ویتامین رو گفت ۱ روز درمیون عصر ها با میوه
خوبه که، حتما حتما استفاده کن

این قرصا وزن نی نی زیادم میکنه

من ففول و پرگناکر و ویتامین D3میخورم با یه قرص دیگه که نمیدونم دقیق چیه

منی ک روزی هشت تا قرص میخورم
چی😂😑

برای منو امروز قطع کرد پرگناکر
گفت لازم‌ نیست فعلا چون زایمان طبیعی میخوای

پرگناکر بنظر قرص تقریبا کاملیه و سنگین 😢

من پرگناکر میخورم بقیه مال چیه

پرگناکر رو میخورم فقط از اینا، ففول هم میخورم که آهنه

😂😂😂نوش جونت

منم میخورم

وزن نینی خوبه ؟ من یدونه ففول میخورم میخوام ببینم میخوری خوب تاثیر داره منم بخورم

منم مثل شما فکر میکنم خیلی میخورم

سوال های مرتبط