بچه ها رفلاکس تو نوزادان دلیلش چیه؟

۱ پاسخ

دریچه ببن معده و مری دهانش گشاده شیر میره تو مری
با بزرگتر شدنشون دهانه جمع و سفت میش و درست میشه

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۵ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۵ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان دو گل‌دختر🌹🌹 مامان دو گل‌دختر🌹🌹 ۶ ماهگی