شوهر من زیاد میزنه خیلی پیگیر شدیم متوجه شدیم از کمبود آهن هست زمانی که قرص آهن میخوره تا ی مدت اصلا نمیزنه
منم میزنم باز خوبه همین ژل هست میزنم یکی دوبار یا یکبار ک بزنم خوب میشه ولی اولش خیلیییییی درد میگیره
برا درمانش شکر قهوهای یا رب آلوچه بخور درد داره ولی سریع خوب میشه
خرما هم باعث افت داهان میشه ها
افقط از استرسه پماد تریادنت بخر بزن تا صبح بمونه خوب میشه
منم از استرس داخل لبم یدونه زدم انقد درد داره
حساسیت یا مثلا تو خواب بترسی
از استرس یا حساسیت ب یچیزی مثل گردو
از سیستم ایمنی ضعیفه منم یه مدت اینجور بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.