خدالعنتشون کنه که پولااینقدربی ارزش کردن، هیچی نمیشه من یکم رنگ خریدم براسفره هفت سینم باماهی یک چای تمام
من شرکتی میگیرم ۹۰۰ گرم صد و بیست تومن
پودر کاکائو قیمتش رفته بالا
ده روز پیش آرد قنادی خریدم ۷۵ تومن
امروز یارانه دادن؟؟
با یارانه قسط بیمه ماشینو دادم
چقدر یارانه واریز کردن؟
یارانه نداریم ک😂😒
وای نه اطراف ما با این پول آرد یه بسته نون رو میدن البته شاید کاکائو زیاد گرفته
کاکائو گرونه ۸۰ گرمش ۱۰۰ تومنه الان شاید گرونتر شده
آرد قنادی سمت ما کیلویی ۵۰
من اخرین باز ۴کیلو گرفتم کیلویی ۴۵ یعنی ۲ هفته پیش
پودرکاکائوئم اخرین بار کیلویی ۲۳۰۰ بود
پودر کاکائو گرونه
من چهارپنجم قاشق گرفتم شد ۱۵۰ تومن
کیلویی ۲ میلیون
یارانه نداریم کلا😄
آرد نونوایی ۵۰
آرد قنادی گرونتره
ارد قنادی اخرین بار گرفتم ۹۰ الان خدا میدونه چنده
پودر کاکائوش چقدره اون گرونه ....
برا ما میره بابت قسط 😂😐💔
آرد گرون نیس پودر کاکائو خیلی گرونه
آرد قنادی پریشب گرفتم۸۵ کیلویی
آرسفید سه هفته پیش گرفتم کیلویی ۵۰ تومت
آرد گرون نشده کاکائو به شدتتتتتت گرون شده
یارانه مگه ریختن؟
مگه یارانه ریختن ؟
پودر کاکائو گرونه
کیلویی دوتومن بیشتره
همین که شما خریدید سیصد تومن بیشتر شده
تعلق نمیگیره بهمون😏
پودر کاکائو گرونه
البته بسته به کیفیتش
چندگرم خریدی
یک ماه پیش ۱۰۰ گرمی ۲۵۰ خریدم
پودر کاکائو گرونه من جند ماهه پیش گرفتم کیلویی دو نیم بود الان حتما گرون تر شده
ارد نول کیلویی ۵۵
پودر کاکائو گرون شده
مگ الان یارانه میدن
پودر کاکایو گرونه
یارانه نداریم🤣🤣🤣
ارد آزاد پز من گرفتم کیلویی ۷۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.