۷ پاسخ

دکتر ب پسر من زیتوکید داده زینکم داره داخلش

قطره پدیا بست بده

ویواکیدز میدم دکتر گفت تا پایان دوسالگی بده

منم بعد شیش ماهگی تاالان پدیابست میدم اشتها شم خوبه

منم ویوا میدم، تا ۲ سال میشه داد

لیکو مولتی بده اگر اشتها نداره بجاش لیکو زینک بده

اخه مناسب زیر دوساله
چرا مناسب نباشه🥲

سوال های مرتبط