۴ پاسخ

منم پسرم خیلی میخارع بینی شو بردم دکتر چند روز قبل گفت ارثی هست 😐😐

رفلاکس

قطره سدیم کلراید بزن

وقتی بینیش رو میکشه به شونه یعنی خوابش میاد

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی