برای کم‌خونی چی پیشنهاد میدید

۷ پاسخ

آب میوه انار خیلی خوبه میگن

دکترت باید تشهیص بده

من ۴ تا قرص آهن میخورم با تغذیه کار راه نمیافته

اسفناج و عدس

قرص اهنتو دو تا دوتا بخور عدس حبوبات خیلی خوبه با کوشت

گوشت گوسفندی و جیگرش با پسته و عدسی عدس پلو قرص ففول

جگر گوسفند وعدس پسته

سوال های مرتبط

مامان یاسمین مامان یاسمین ۶ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان آقا آروین مامان آقا آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وچهارم بارداری