خانوما تو‌شیردهی میشه قلیون‌کشید?🙈🙈

۸ پاسخ

نه😐😐😐😕😕

ن عزیزم ضرر داره تا وقتی ک شیر میدی نباید قلیون سیگار بکشی چون هم طمع شیرت عوض میشه هم برای بچه ضرر داره

نه ضرر داره

نمیدونم بخدا من ک موقع دخترم میکشیدم چیزی نشد ولی علمی میگن بده نباید بکشی

میگن شیرو خیلی تلخ میکنه

والا من ی رفیق دارم تو باردارایم میکشید تو شیر دهیم میکشید ..حالا اینو نگفتم ک شمام بکشیدا ولی برام عجیب بود عین خیالشم نبود😑😑

منم خیلی دلم میخواد بکشم

منم خیلی دلم میخواد 🥶

سوال های مرتبط

مامان دوتا پسرعشق👣🫀 مامان دوتا پسرعشق👣🫀 ۶ ماهگی
مامان M.m مامان M.m ۱ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی
مامان ویانا و اریانا مامان ویانا و اریانا ۴ ماهگی
مامان کوپولَک مامان کوپولَک ۱ ماهگی