۱۲ پاسخ

ته قالب خلال پسته هم بریزی زیباتر میشه

خوشمزه ترینه لامصب🤤

چ قشنگ نوش جان

دستورش چقد عالی

آفرین ژلاتین نریختی؟

خیلی عالی نوش جان میشه عکس قالبت بدی

وای دلم خاست
هیچیشو نداریم😁

نوش جان
منم یه بار درست کردم خیلی دوست داشتم ولی چون خودم تنها میخورم نصفش موند ریختم دور☹️

نوووش جوون😍

به به....

خیییییلیم خوشمزس😍😍😍

ای جان چه قشنگ دستور میزاری

سوال های مرتبط