ته قالب خلال پسته هم بریزی زیباتر میشه
خوشمزه ترینه لامصب🤤
چ قشنگ نوش جان
دستورش چقد عالی
آفرین ژلاتین نریختی؟
خیلی عالی نوش جان میشه عکس قالبت بدی
وای دلم خاست
هیچیشو نداریم😁
نوش جان
منم یه بار درست کردم خیلی دوست داشتم ولی چون خودم تنها میخورم نصفش موند ریختم دور☹️
نوووش جوون😍
به به....
خیییییلیم خوشمزس😍😍😍
ای جان چه قشنگ دستور میزاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.