اکثرا ۴۵
۴۵میگیرم
مامان دو دسته گل عزیز
ببخشید قد و وزن پسرت چقدره؟!
تازه یه گروه روبیکازدم اینجانتش خیلی داغونه اگرلطف کنیدبیاین خوشحال میشم
سلام عزیزان خوبین
۴۵ ......
من ۴۰ باز بزرگبراش انگار
وزنش ۱۲
دختر منم ۴۰
50 بعضا 45
اندازه ها بعضا کم وزیاد میشه براش
۴۵ کیپشه بااینک ریزه میزس ولی ماشالله چهارشونه
۴۵.
هر لباسش یه سایزیه ۱۱۰-۱۲۰ متفاوته
من لباسای ۲ سالگیچ و تنش میدکنم انداره اش هست چون خیلی لاغر شده
همچنان۴۰نهایت۴۵لباسا پارسال اندازش
من ۴۵ گاهی ۵۰
۴۰ خیلی اندازس ۴۵ میگیرم جدیدا دوس دارم لش باشه
والا ۴۰ اندازه الانشه ۴۵ خیلی بزرگ میشه براش
منم همچنان ۴۰ اندازه است ۴۵بهش خیلی بزرگ وزشت میشه
۴۵ و پنجاه
دیگه رفته تو ۴۵
۵۰
من ۴۰برای دخترم می گیرم ۴۵براس سه سال حس میکنم بزرگه البته بستگی به جسه بچه داره دیگه
پنجاه
40گلم
۴۵ کیپه
۴۰ اندازس..واسه عید میگم ۴۵ بگیرم البته اگ بزرگ نشه بهش
پسر من الان بین سایز شده
۴۰ خیلی فیکسه و ۴۵ بزرگه😑
۴۵ عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.