۱۲ پاسخ

من ببلاک کامفورت میدم خیلی راضیم
وزن دهیش هم خوبه

اصلا پسر من یبوست نداشت برای رفلاکس هست این شیر خشک

پسر من همین شیر میخوره از دوماهگی تا الان بخاطر رفلاکس بهش داد

مریم خوبی
حامی خوبع

اونایی که کولیک دارن

کولیک یبوست حساسیت

دکتر برای یبوست دخترم داده بود

برای کولیک و یبوست هست
دکتر به حامی منم داد ولی نگرفتم چون شنیدم یکم تلخه و بدخوره
همین ببلاک ۱ رو بهش میدم کمکی

بیشتر یبوست

یبوست

گوارشی هس واسه یبوست و کولیک

برای بچه هایی هست که کولیک و یبوست دارن

سوال های مرتبط

مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی
مامان حیّان👶🏻💙 مامان حیّان👶🏻💙 ۹ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۶ ماهگی