کسایی ک جنسیت فهمیدین بیاین از علائمات و ویارهاتون بگین 🥹

۱۰ پاسخ

من ویار دوغ قره قروت آلبالو خشکه گوجه با نمک اش دوغ تمبر هندی سالاد شیرازی خنک کلا خوراکی های ترش داشتم
از مرغ و شیرینیجات متنفر بودم عاشق گوشت کبابی مثل چنجه و برگ
تا هفته ۱۶ ویار ناجور تهوع استفراغ همش نون پنیر می‌خوردم یکم رفت ویارم‌ دوباره برگشته.ضربان قلب تو انتی ۱۷۵ بود.
انتی احتمال پسر داد و انومالی هم بهم گفت پسر عزیزم

تهوع واستفراغ،بدخوابی،بدن درد،سردرد،سوزش معده وهوس زیادبستنی ولواشک وترشی وجنسیت دختر😍

سردختر اولم عاشق خیار و نمک ‌و بدون تهوع .بعد ۱۲ هفته ‌عاشق شیرینی و بستنی و میوه
سراین دخترم عاشق شوری ترشی و تندی
تهوع های کل روز شدید .عاشق پرتقال و لوشک و الوچه

من جنسیت نی‌نی دختره
حالت تهوع نداشتم اصلا
هرزگاهی سردرد و ضعف شدید دارم
بیشتر روزها میلم کمه
لگن درد شدید و کمردرد دارم
اوایل شیرینی طور بخصوص بستنی قیفی دوست داشتم ولی الان عاشق ترشی طورم بخصوص دوغ محلی ترش و سالاد شیرازی با آبغوره زیاد

حالت تهوع واستفراغ صبح تا شب بيزاري ازخونه بي اشتهايي خواب آلودگي تمايل به خيار دوغ كيوي وچيزاي نمكي وبيزاري ازشيريني

من سرپسرم همش عاشق لواشک با نمک و تمبرهندی وکباب وجگرو گوشت بودم واستفراغم نمیکردم

ویار ای من پسرونه بود ینی هرچی هوس میکردم همه میگن پسره ..ولی نی نیم دختره ..ب ویار اینا ربطی نداره

من علائمم پسر بود احتمال دختر دادن😂

من ویار تلخ ترش و شور داشتم ضربان قلبشم بالا پسر شد

من خیلی تهوع داشتم. سوزش معده. بی اشتهایی. حتی وزنم کم کردم
نی نیم دختره

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری