۱۲ پاسخ

اگ دکتر خوبی باشه خطرنداره من تو ۲۱سرکلاژ شدم با فانلینگ ۱۱استراحت کن بعد سرکلاژ فقط باید تحمل کنی

گلم شما وضعیتت خوب نیست اورژانسی سرکلاژت مبکنن نگران نباش حتما دکترت مهارت داره وگرنه نمیگفت پساری فکرنکنم بتونه جواب بده بعدشم پساری عفونت احتمالا ترکیدن کیسه اب بیشتره به دکترت اعتماد کن

تا ۱۸ هفته سرکلاژ میکنن بعد اون پساری میزارن

سلام عزیزم. من تو هفته ۲۶ با طول سرویکس ۱۸ و دهانه رحم باز سرکلاژ شدم ، دکتر گفت فقط دو درصد احتمال پارگی کیسه اب هست و اینو به همه تو هر هفته ای میگن . من با خیلی ها مشورت کردم بین سرکلاژ و پساری و تقریبا همه گفتن پساری کاراییه سرکلاژ رو ندارع بهتره ریسک سرکلاژ رو بپذیری و خیال خودتو راحت کنی . اصلا هم نترس حتما هم پیش یه دکتر ماهر برو که عملت کنه ، منتها از همین الان فقط دراز بکش و الکی راه نرو یا نشیت چون اگر مراعات نکنی کمتر میشه و شرایطت اورژانسی میشه مثل من . عرچه سریع تر هم اقدام کن برای سرکلاژ.

من 22هفته و 3روز با طول28 سرکلاژ شدم

منم دقیقا ۲۳ هفته سرکلاژ شدم
دکترم چیزی نگفت خطر اینا داره
فقط سریع انجام بده دیگه نزار بری بالاتر
اگه دکترت گفته سرکلاژ یعنی تبحر انجام دادنش رو داره نگران نباش

من با سرویکس ۲۴سرکلاژ نکرد
پساری گزاشتم

احتمالش هست بری بیمارستان سرکلاژت نکنن
منم هفته پیش دکترم برگه عمل داد بهم برا سرکلاژ
زفتم بیمارستان گفت هفتت بالاعه اصلا عملت نمیکنن عمل سرکلاژ زیر ۲۳هفتس
بعد دکترمو عوض کردم فرستادم سونو‌واژینال طول سرویکسم اصن نرمال بود🫤🫤۳۳بود

بله خیلی خطر داره پساری بزار

پساری بزاری راحت تر نیست؟
بازم ب دکترت بگو

مگ ازاین هفته بع بعدم سرکلاژمیکنن؟

فکنم خطر داره از متخصص بپرس پساری میزارن تا سر کلاژ

سوال های مرتبط

مامان جو جو مامان جو جو هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی🤎🐻🍩 مامان نی نی🤎🐻🍩 ۴ ماهگی