جواب ازمایشمو گرفتم tshزده ۴.۵زیاده؟؟؟
باید چکارکنم
نگران شدم

۵ پاسخ

گلی جون
حتمااااا فردابرو متخصص تیروییدیازنان
اگرفعلاامکانشو نداری لووتیروکسین 50بگیر صبح ناشتا روزی یدونه بخور.
4ونیم خیلی زیاده
بایدزیر3باشه وبعدباخوردن قرصابیادروی1.
همین امشب بروداروخانه لووتیروکسین۵۰ بگیرصب ۱دونه بخور.
کم کاری تیروییدروی ذهن بچه تاثیرمیذاره

عزیزم برو پیش یه متخصص غدد بهت قرص لوتیروکسین میده ضررهم ندارم ولی حتما پیگیری کن

اره عزیزم برو دکتر حتما زیاده تو بارداری مهمه باید زود دارو شروع کنی

تیروئید ات کم کاره باید بری پیش متخصص غدد برات قرص بنویسه

تیروئیدت کمکاره باید بری پیش متخصص غدد و با دکترا مشورت کنی قرص میده نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان فاطی مامان قلب مامان فاطی ۱ ماهگی
مامان دوقلو معجزه خدا مامان دوقلو معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آبان مامان آبان هفته بیستم بارداری
مامان امیر پاشا مامان امیر پاشا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیستم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جونم مامان جونم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی مامان علی هفته سیزدهم بارداری