گلی جون
حتمااااا فردابرو متخصص تیروییدیازنان
اگرفعلاامکانشو نداری لووتیروکسین 50بگیر صبح ناشتا روزی یدونه بخور.
4ونیم خیلی زیاده
بایدزیر3باشه وبعدباخوردن قرصابیادروی1.
همین امشب بروداروخانه لووتیروکسین۵۰ بگیرصب ۱دونه بخور.
کم کاری تیروییدروی ذهن بچه تاثیرمیذاره
عزیزم برو پیش یه متخصص غدد بهت قرص لوتیروکسین میده ضررهم ندارم ولی حتما پیگیری کن
اره عزیزم برو دکتر حتما زیاده تو بارداری مهمه باید زود دارو شروع کنی
تیروئید ات کم کاره باید بری پیش متخصص غدد برات قرص بنویسه
تیروئیدت کمکاره باید بری پیش متخصص غدد و با دکترا مشورت کنی قرص میده نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.