۵ پاسخ

سوسپانسیون هست ،باید دوبرابر وزنش بدید

ب منم گفتم یک و نیم برابر

دکتر به من گفت دو برابر امروزم واکسن 4 ماهگی زدم خداروشکر تا الان خوب بوده

من دوبرابر دادم

بهداشت به من گفته بود چون پاراکید غلیظه یک تا یکو نیم برابر وزنش بده

سوال های مرتبط