خانما پسرم خیلی عطسه میکنه یعنی سرما خورده خیلی نگرانم😢

۲ پاسخ

اگه بی حال نیست تب نداره سرفه نمیکنه مشکلی نیست فقط گرم نگهش دار بینیشو تمیزکن

نه عطسه همیشه دارن طبیعیه

سوال های مرتبط