خانوما کسایی که سرکلاژ انجام دادین ناشتا باید باشه؟

۵ پاسخ

سلام ده ساعت ناشتا

آره منم گف از ۱۰ نخور

آره ناشتا از ۱۰ شب دیگ هیچی نخوردم

از ساعت 12 شب به بعد عیچی نباید بخوورب

اره عزیزم ۱۲ ساعت ناشتا

سوال های مرتبط

مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی