شیر میخوره؟؟
دکتر ب من گفت از شیر بگیر تا غذا بخوره
دختر من امروز هیچی نخورده
البته هروز وضع همینه
۱ کیلو هم کم داره
پسر منم نمیخوره دیوونه شدم قبلا با گوشی و تلویزیون میخورد یکم ولی الان نه دوهفتس واقعا هیچی نخورده حتی شیر هم درست نمیخوره
منم موندم دیگه چیکار کنم
شده ببریش بیرون خسته بشه غذا بخوره؟ پسر من ک خدایی میخوره ماشالله ولی خب مثلا دقتی میرم پارک یا حیاط یا کلا خسته اش میکنم غذا بیشتر میخوره
دختر منم همینه
با گوشی میدم بهش کلا ۳ وعده غذا رو با گوشی بدی میشه کمتر از نیم ساعت به نظرم اشکال نداره فیلم بزاریم
از شیر بگیرش بابا
نخوردنش بخاطر درد دندوناشه ربطی ب اشتهاش نداره وقتی دربیان راحت میخوره الان از درد نمیتونه بجوه غذاها رو ، بهش شربت استئوکینون بده دو سه روزه درمیان
پسر منم هیچی نمیخوره😭
دقیقاااا درکت میکنم و چقدر برای ی مادر سختتتتتهههههه...دختر منم همینه سرش داد میزنم گریه میکنم از فشار عصبی
من با گوشی سرگرمش میکنم خیلی خوب میخوره
دختر منم همینه دلیلش اینه ک شیر میخوره همش وابسته اس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.