خانوما علائم واریکوسل چیه؟؟؟

۴ پاسخ

متاسفانه شوهر من داره

نازایی...

خیلی وقتا علائم نداره فک کنم با معاینه و سونو معلوم میشه، چن نفر تو فامیلمون تا نرفتن سربازی نفهمیدن

هیچ علائم نداره ولی نازایی من شوهرم داشت وعمل کرد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مارال مارال قصد بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا ۳ ماهگی