پسر من اسم سام رو بلده اما به خودش میگه ساسا
پسر منم قبلا میگفتم اسمت چیه میگفت من تازگیا میگه آدین🤣
من ب پسرم میگم اسمت چیه میگه من😂😂
حالا پسر من هر چیزی رو ک واسه خودش بدونه هی میگه آراد .
پشت هم میگه آراد .یعنی واسه اونه .
دختر من به خودش میگه بایلان😂 وگرنه بیریوانه
پسر من اسمش می گه آقا راستین جون
پسر من به خودش میگ دده😁😅
دختر من میگفت تیابی الان میگه تیایا
من تا یک ماه پیش میپرسیدم اسمت چیه میگفت آیدا خودش اسم گذاشته بود برا خودش
الان میپرسم میگه من
پسر من میگه آمی
ولی یادش میره
هی تکرار میکنم😂
دختر من سلناس ب خودش میگ نِنِنا
ماهان اوایل ب خودش میگفت ماهی الان میگه ماخان😂❤️
پسرمن اسم خودش داداشش من باباش میگه
اوایل طبیعیه پسر منم سه حرف اول اسمش رو میگفت بعد رسید به حرف چهارم بعد رسید به چهارتای دیگه الان کامل میگه.
دخترمن اول میگفت مایا چندوقت پیش میگفت مانا. دوباره از امروز میگه مایا
دختر من به پشه میگه خَپش😃😃
پسر من قشنگ میگه سامیار..اسم منو باباشم میگه
منم یبار ب پسرمگفتم اسمت چیه گفت هبیج یعنی هویج
پسر منم میگم اسمت چیه میگه بابا جون😑🤣 بعدشم میگه نه اسمم من هست
پسرمن هرچی میگم اسمت چیه میگه من
ای جانم
پسر منم میگه علی😂
ای خدا عزیزم😂
آخی الهی عزیزم جمله میگه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.