۳ پاسخ

من هم تو سوپ میریزم
هم به صورت پوره

آخه تمیز کردنش سخته

تو سوپش میریزم

سوال های مرتبط

مامان آنیل🍓ایهان🐣 مامان آنیل🍓ایهان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان نازگلی🧚‍♀️ مامان نازگلی🧚‍♀️ ۱ سالگی