این برا وزن دهی هست..؟
وزن پسرت چنده؟
پدیاشور خارجی خیلی خوبه منتظرم بچم 1سالش بشه بدم چندروز پیش 3300بود گفت ماهی دوتا کافیه
برا چیه؟ داروخونه دیدم کنارش مارک هیپ هم داش
من روزی دوبار دادم ولی به سختی میخورد پدیاشور ایرانی و بهتر میخوره یبوست شدید هم میارن این مکمل ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.