من والا نوزادی گرفته بودم مولفیکس جواب هم داد همون سایز یک نوزادی روش نوشته بود
من یک بردم
من هم صفر بردم هم یک،ولی بچم یه هفته ای بیمارستان بستری شد پرستارها همش براش یک رو بستن،اما بعد که مرخص شد تا الان خودم براش صفر میبندم پیشم عجیبه چطوری اونا یک میزدن.
بنظرم حداقل سه روز اول صفر میخواد اگه بچه بالای 3و 800 کیلو نباشه
صفر بگیر من بچم 3400بدنیا اومد هنوزم پوشک صفر میزارمش
وزنش زیاد اما لاغر ب دنیا اومد
بستگی ب جسه بچه ات داره اما بنظرم صفر بگیر
بستگی به جثه بچه داره
من دخترم ۳۴۰۰ بود ۱ براش بزرگ بود صفر گرفتم
سایز ۱گرفتم بچه ام ۳۶۰۰ بود براش بزرگ بود
بچه من ۳/۲۰۰ بود ۱ بزرگ موند باباش فرستادیم ۰ گرفت
زایمان نکردی هنووو
بچت چند کیلو؟
سایز ۱ گرفتم
صفر برای بچه های نارس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.