انشالله خیره نگران نباشید
دهانه رحمت چند سانت باز بود؟
منم سرویکسم31ولی یک سانت باز بودم 18هفته سرکلاژ شدم
نگرانی نداره از ۵تا خانوم بتردار ۲تاش سرکلاژن منم کردم راحته اسمش بزرگه
انشالله به خوبی و خوشی به وقتش فارق شی
مگه طول سرویکست چند بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.