۵ پاسخ

اره خوبه ولی طبق دستور دکترش بده و بیشتر یک ماه نمیتونی بدی

اسم پسرت زمان

اره برای قدو وزن عالیه

عالیه

من میدم نئوزینک اشتهاش رو خیلی باز کرده و رشد مو و ناخن و قد رو افزایش میده

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو💙 مامان نی نی کوچولو💙 ۱ سالگی
مامان هامین💚🥰 مامان هامین💚🥰 ۱۱ ماهگی