۵ پاسخ

۳۶ ۳۷ تب نیس

بچه هیچیش نیست شکر خدا

تب نیست عزیزم

نرماله تب نداره بالا ۳۷ تب میشه

۳۶ که تب نیس بالای ۳۷ و نیم میشه تب

سوال های مرتبط