عزیزم نگران نباش منم دقیقا اینجوری شدم معمولا از ۶ تا ۱۲ هفته بعد زایمان دیگه بدن اون همه شیر زیاد که خودش بریزه تولید نمیکنه و به اندازهای که بچه میخوره شیر میاد
آره عزیزم از ترس زیاد.قرص شیر افزا بگیر بخور.ذکر بگو.
منم همینجوری ام و به شدت برا بچم ناراحتم که با صدای بمب و انفجاراز خواب میپره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.