۲ پاسخ

عزیزم نگران نباش منم دقیقا اینجوری شدم معمولا از ۶ تا ۱۲ هفته بعد زایمان دیگه بدن اون همه شیر زیاد که خودش بریزه تولید نمیکنه و به اندازه‌ای که بچه میخوره شیر میاد

آره عزیزم از ترس زیاد.قرص شیر افزا بگیر بخور.ذکر بگو.
منم همینجوری ام و به شدت برا بچم ناراحتم که با صدای بمب و انفجاراز خواب میپره

سوال های مرتبط

مامان پریماه مامان پریماه ۳ ماهگی