من ماما همراهم گفت تا ۳۴ هفته بعد وعده غذایی میوه خوردن تکون بخوره اوکیه بعد ۳۴ هر ساعت ۴ حرکت
بعد هر وعده غذایی چهار یا پنج بار بزنه خوبه.
ماما به من گفت ٣ بار كافيه،بعد از هر وعده غذايي بايد بزنه،اگه تو حالتاي ديگه هم بزنه كه چ بهتر،يعني بيشتر از ٣ حركت بشه، گفت حتي يه حركت كوچيكم داشته باشه خوبه
حداقل ۴ تا بزنه کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.