۶ پاسخ

آخه تب احتمال داره از عفونت باشه
قطره بده اگه نیومد پایین یا موقت اومد پایین ببر دکتر

تب بر میدی پاشویه حتما با آب ولرم سرد نباشه لباساشو کم میکنی تب نیومد پایین میبری دکتر
۳روز بعد خطرناکه

اگر بالای ۳۹ شد باید ببری ینی ۳۹ شد ببر

اگه تب کرد باید با اب ولرم پاشویه بدی اگه تب به ۳۹ونیم رسید باید حتما بره دکتر

تب بر میدن پاشویه میکنن بعد تبشو بگیر اگ دیدی ۳۸ ب بالا بود ببرش دکتر سه روز بعد دیره😐

نه تا تب کرد نباید ببری دکتر ، ولی تا سه روز هم نباید صبر کنی مثلا صبح تب کرد تا شب صبر کن قطره بده کمپرس سرد بذار اکه نیومد پایین ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری