سلام دوستان
بعد از ازمایش NT ازمایش باید داد دوباره؟

۲ پاسخ

اره ۲۴هفتگی ازمایش‌قندمیدی

من کوار مارکر دادم ۱۵هفته

سوال های مرتبط

مامان خوشگل خانوم مامان خوشگل خانوم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان فندوق💙🧿👑 مامان فندوق💙🧿👑 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرین😍❤️ مامان آرین😍❤️ هفته چهلم بارداری