خانوما سرشیشه ۳ قطره برای چند ماهگی خوبه

۵ پاسخ

والا من اونته هنوز ۳ قطره بهش میدم

چه برندی.اگه اونته تا ۶ماه بعد ۶ ۴قطره باید بدی

نه تا دوازده من یک ساله چهار میدم

اگه اونت منظورتون باشه من از ۴ ماهگی میدم خیلی راضیم

ده ماه به بعد

سوال های مرتبط