۲ پاسخ

دارو ها اصلا روشون ثاتیری نداره به نظر من چون از استرس زیادی اینجوری شدن بچه ها فقط بغل خودتون و آرامش خوبشون میکنه و تغذیه که دارین چیزای نفاخ نخورین من الان بچم داره میشه 3ماه هنوز دارم رعایت میکنم هرچیزی نخورم دکتر گفت نوشابه سیاه اصلا حبوبات 12ساعت قبل باید خیس بخوره شیر نخورم کاهو کلم و ترشی اصلا

کولیک داره بزارش تو ننی اگه نداری با پتو براش درست کن شکمشو با روغن زیتون ماساژ بده

سوال های مرتبط