۲ پاسخ

من دیروز دادم البته بدون محلول، قند بعد صبحانه و بعد نهار

دیروز ی تاپیک دیدم خانومی ۳۵هفته چون ازمایش قند نداده بود دکترش گفته بوده حتما تو این هفته بده

سوال های مرتبط