تو سونو انومالی چند هفته بودید تیغه بینی چقد بود👃👃

۱۲ پاسخ

من ۱۲هفته و دو روز ۲ بود

من ۱۸هفته و۴روز بودم ۴/۶بود

برای من۱۹هفته۶بود

برا من ۱۸ هفته ۴ بود

با چ علامتی نشون داده میشه یا اسمش چیه توبرگه😐

چرا واسه من ننوشت

۱۸ هفته ۶ روز رفتم ۵.۲۲ بود

تصویر

برای من ۱۸هفته و ۲ روز ۶.۴دهم بود

من ۱۷هفته۶روز

۲میلی متر بود🥹
قربون ممخاش بشم ک کوشولوعه

۱۹هفته و یک روز عددش ۶ بود وای یعنی خیلی بییش بزرگه؟

۱۸هفته و ۲ روز ۴.۴

۱۸ هفته و دو روز.پنج و خوردی بود

سوال های مرتبط