۶ پاسخ

شیاف بذار به پهلو دراز بکش طوری نیست

وای منم درد دارم نمیدونم چرا، شیاف استفاده کن، من اگه خوب نشدم میرم بیمارستان ی ساعت دیگه

بگیرع ول کنه طبیعی نیست عزیزم باید بری بیمارستان

میگی میگیره ول میکنه اگه تایمش منظم باشع حتمن برو ان اس تی بده

نه ممکنه انقباض باشه برو بیمارستان یه ان اس تی بده

نه طبیعی نیست خیلی غیرقابل تحمله؟ منظمه؟

سوال های مرتبط

مامان شایان و تودلی مامان شایان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی