خانما درد ها که هی میگیره ول می‌کنه طبیعی هست ترشح هم دارم

۴ پاسخ

باید nst بدی شاید انقباض باشه خدایی نکرده

طبیعی. ماه درد

باپزشکت مشورت کن

منم اینجوریم خیلی نگرانم

سوال های مرتبط