دوستان خوراک لوبیا ضرر داره تو حاملگی؟

۷ پاسخ

ن خیلیم خوبه ولی شما نزدیک زایمانته بهتره غذا های نفاخ کمتر بخوری

ن اتفاقا خیلی برای وزن گیری جنین خوبه ولی حتما دو روز با خیار خیس کن‌نفخش بره

خودت اذیت میشی بابت نفخش

نفخ ک میاره

نه مشکلی ندارع من خیلی دوسم دارم

نفخ میکنی

نه چه ضرری اخه؟پروتیینه دیگه

سوال های مرتبط

مامان آلبالو مامان آلبالو ۱۰ ماهگی
مامان باردارم مامان باردارم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی