ن خیلیم خوبه ولی شما نزدیک زایمانته بهتره غذا های نفاخ کمتر بخوری
ن اتفاقا خیلی برای وزن گیری جنین خوبه ولی حتما دو روز با خیار خیس کننفخش بره
خودت اذیت میشی بابت نفخش
نفخ ک میاره
نه مشکلی ندارع من خیلی دوسم دارم
نفخ میکنی
نه چه ضرری اخه؟پروتیینه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.