۶ پاسخ

دوتا عالیه

همش.

هردو مامانی، حبوبات بزار جوانه بزنه محشره برای خودت و نینی. ماش هم استفاده کن هم پروتئینداره هم زود جوانه میزنه و در مقابل بقیه حبوبات نفخ کمتری داره

هر دوتا

هردو خوبه

فک میکنم حبوبات چون پروتئین داره

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وهشتم بارداری