۱۱ پاسخ

بله عزیزم منم استفاده میکنم فعلا جوابه واس کولیک

عالیه حرف نداره.از بک ماهگی ب بعد مجازه

بچه ها تو شهر ما گیر نمیاد 🥲

من بچم بیستوچندروزش بود مجبور شدم بدم بهش چون کولیکش خیلی شدید بود

عزیزم منکه از 5 روزگی شروع کردم

اره خیلی خوبه من روزی دوبار میدم صبح و شب یک میل

آره عزیزم
ولی دکتر به من گفت اول اهورا نی نی امتحان کن

بله.

من که میدادم.دل پیچه بچه رو خوب میکرد

اره عالیه

اره من اینو میدم

سوال های مرتبط

مامان فردوس وفرشته🩷 مامان فردوس وفرشته🩷 ۵ ماهگی
مامان ماهان💙شاهان💙 مامان ماهان💙شاهان💙 ۳ ماهگی