۹ پاسخ

ضربان قلب که میاد پایین

تحت مرگ خدا لعنتشون کنه
متنفرم از بیمارستان

ضربان قلب بچه من کند شد سز اورژانسی شدم ۷ سال پیش
نه اورژانسی زیرمیزی نداره

قند بالا فشار بالا

من چند روز پیش انقباض کاذب داشتم بعد دکترم معاینه کرد یهو گفت دهانه رحمت بازه ،خونریزی داری
در صورتی ک اصلا خونریزی نداشتم بخاطر معاینه اونجوری شده بودم منو فرستاد بیمارستان اونجا چند ساعت بستری شدم بهم سرم زدن منو فرستادن خونه
دیروز منشی دکترم بهم زنگ زد ،گفت دکتر گفته اگه تا ۳۷ هفته بتونی تحمل کنی میبرمت برای سزارین اورژانسی

اصرار میکنن طبیعی بیاری
وقتی نتونی دور از جون در حال مردن باشی بعد میفرستن سزارین

ضربان جنین ومادر افت کنه وپی پی کرده باشه

ضربان قلب نی نی پایین باشه … نی نی مدفوع کرده باشه ..

بعد برای اورژانسی هم زیر میزی میگیرن؟

سوال های مرتبط