فک کنم اگه بارداری بیوفته تو تابستون بچه زدی میگیره ولی اگه بیوفته تو زمستون زردی نمیگیره
من سر پسراولم اصلا لب به فست فود و نوشابه نزدم فقط آب همراه غذا میخوردم و آب فراووون در طول روز،اصلا هم زردی نگرفت
الان برو سلنیوم بخر نصف کن دو روز هفته نصف بخور
به گروه خونی مادر و ژنتیکش بستگی داره، در هفتههای اول تولد کبد بعضی از نوزادها توانایی دفع بیلیروبین انباشته شده درش رو نداره ، بیلیروبین از اضافات گلبولهای قرمز مازاد درخون هست که باید از بدن دفع بشه. فقط شیر خوردن زیاد که دفعات ادرارو مدفوع رو زیاد کنه توی دفع زردی نوزاد موثره.
هفته های آخرت عرق کاسنی بخور یه ته استکان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.