۳ پاسخ

باید بعد از واکسن ۶ ماهگی کمکی شروع بشه مگر در شرایطی مث رفلاکس شدید و وزن نگرفتن بچه به توصیه پزشک از ۵ ماهگی شروع میکنن بعضیا

فکر نکنم زودتر از ۴ماهگی اجازه بدن دکترا

من پسرم خیلی بد شیر بود
دکترش از ۴ ماه و نیم گفت براش شروع کنید

سوال های مرتبط

مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی