۹ پاسخ

دختر منم وقتی گریه میکنه و چیزی میخواد ماما میگه ولی بقیه موارد بابا میگه
به به بابا ماما دد بله اه میگه

بچه منم بیشتر وقتی گشنشه میگه ماما

برا منم اینجوریه وقت خوشی بابا بازی بابا خنده بابا کونشو هم من می‌شورم یدونه موقع شیرین کاریش میگه ماما 😐عصبی شدنی هم عمه😂

پسر من آنم میگه مامان و بابا وقتی گرسنه باشه میگه جی جی
وقتی این خواب داره میگه لالا لالا

دقیقا پسر منم همش بابا بابا گرسنه میشه یا خواب داره مامان بعد در طول روز میگم بگو مامان باز میگه بابا حتی اسم باباش هم میگه مامان نه🙃😅

دختر من فقط میگه نه نه نه 😂😂

دختر منم کوچیک تر بود فقط وقتی مجبور میشد میگف مامان😂الان ولی میگه مامان مرتب

دخترمنم همینطوره
مامان بابا آب نام ادَ
بیشتر آب میگه

😂بچه منم اینطوره. وقتی گشنشه میگه اما
اکثرا دَدَ صدام میکنه بش میگم بگو ماما دَدَ میگه میخنده

سوال های مرتبط