۷ پاسخ

عزیزم من دکترم ۳۲هفته برام نوشت بعد گفت میتونی تا ۳۴هفته این سنو رو انجام بدی

منو دکترم ۳۲ هفته فرستاد

من ۲۸ هفته
۳۴ هفته دیگه نمیدونم هفته دیگه هم برام بنویسه سونو یانه

من یکی۳۱هفتگی یکی ۳۶هفته و۴روز

نه ۲۹ هفته حتما برو بهتره بنظرم تا اگه چیزی هست خدایی نکرده بتونی کاری کنی

برای رشد دیگه نهایت ۳۲ هفته باید سونو بدی
و ی سونو هم برای ۳۶-۳۷ هفته س ک قرارگیری جنین رو برای نوع زایمان چک میکنن

من ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان آرین کوچولو💙 مامان آرین کوچولو💙 هفته سی‌وپنجم بارداری