من ۲۹هفته برام نوشت رفتم
من ی بار ۲۷ هفته و۱ روز
۲۸ ام این ماهم دارم
۳۴هفته
دکتر من گفت ۲۹,34,38
من واسه اینکه عکس از چهره جنین میخوام گف ۳۰ هفته بیا
من دوبار رفتم
یه بار ۲۹ هفته
یه بارم ۳۲ هفته
من ۳۲و۴ روز میرم
من 28هفته و 3 روزم بود رفتم
من گفت ۳۲ هفته رفتم یدونه ام روز اول ۳۷ هفته رفتم هفته دبگه ام زایمانمه
دکترم منم ننوشت برام گفت زوده تا ۳۳ هفته وقت هست
من قراره ۳۲ هفته برم
من سر پسرم ۳۰ هفته و شیش روز رفتم
من ۲۸ هفته و یک روز رفتم
والا دکتر من نوشته بهم گفت ۲۸ هفته ب بعد ولی الان هم آنقدر وضعیت ج ن گ ناجوره جرات نمیکنم برم
واسه من فردا گفته
ب من گفت تو همین هفته برم
واسه من ۸ فروردین گفت برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.