۳ پاسخ

به هم ریختگی هورمونا و پایین بودن استروژن و پروژسترون، چیزی که اکثر خانوما بعد زایمان دچارش میشن، بهترین کار برای درمانش ورزش و پیاده روی منظم و خوردن آب زیاد و چیزای چرب هست

من اینجور شدم‌رفلاکسم‌ دارم واسه من عصبیه دیگه دارم قرص معده هم میخورم خیلی بهتر شدم اسک قرصمو نمی دونم الان یادم نیس یه پیام بزار گه از زنگوله ببینم بعد بفرستمش برات

کم ابی بدن

سوال های مرتبط

مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی