۵ پاسخ

ابریزش بینی داره؟؟
سیترزین هر12ساعت 2سیسی

اینا ک گفتم برا گرفتگی بینی بود عزیزم

قطره سدیم کلراید بریز بعد اگ پوار بینی داشتی بینیشو تمیز کن رب ساعت بعد قطره

این پماد هم خوبه یکم بزنی جلو دماغش البته اگه دماغش زخم نباشه چون میسوزه

تصویر

وقتی خوابه ی پیاز پوست بکن نصف کن بزار جلو دماغش خوبه

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی