ابریزش بینی داره؟؟
سیترزین هر12ساعت 2سیسی
اینا ک گفتم برا گرفتگی بینی بود عزیزم
قطره سدیم کلراید بریز بعد اگ پوار بینی داشتی بینیشو تمیز کن رب ساعت بعد قطره
این پماد هم خوبه یکم بزنی جلو دماغش البته اگه دماغش زخم نباشه چون میسوزه
وقتی خوابه ی پیاز پوست بکن نصف کن بزار جلو دماغش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.