۱ پاسخ

عطسه و سرفه و بیحالی و‌تب نداره؟؟
اگه‌نداره میتونه حساسیت فصلی باشه؟
بهشون بگو شرایطو‌در‌نظر‌میگیرن یا میزنن یا نمیزنن تا ابریزش دلیلش مشخص‌شه

سوال های مرتبط